Περιοριστικά Πρότυπα Πεποιθήσεις Πονόσωμα και Πονοπαγίδες

 

Μήπως μπλέκεστε σε σχέσεις χωρίς κατανόηση;

Φοβάστε να δείξετε τον πραγματικό εαυτό σας, μήπως και σας απορρίψουν;

Βάζετε τις ανάγκες των άλλων πάνω από τις δικές σας;

Μήπως αισθάνεστε ότι πρέπει, με κάθε κόστος, να αγωνίζεστε για το καλύτερο, και αυτό αποδεικνύεται συνεχώς λιγότερο καλό;

Υπάρχουν έντεκα παγίδες ζωής, που είναι οι στερότυποι τρόποι με τους οποίους ανακυκλώνουμε τα σενάρια της ζωής μας και εξαιτίας των οποίων βιώνουμε μια συνεχή δυσφορία ή δυσλειτουργούμε σε διαπροσωπικό και επαγγελματικό επίπεδο.

Το Πονόσωμα

Λόγω της ανθρώπινης τάσης να διαιωνίζουμε παλιά συναισθήματα, όλοι σχεδόν φέρουν στο ενεργειακό τους πεδίο, μια συσσώρευση παλιού συναισθηματικού πόνου που ονομάζει Πονόσωμα. Μπορούμε να σταματήσουμε να προσθέτουμε πόνο στο πονόσωμα που ήδη έχουμε και να μάθουμε πώς να απαλλαγούμε από την συνήθεια συσσώρευσης και διαιώνισης παλιών συναισθηματικών τραυμάτων.

Από πού προέρχονται οι πεποιθήσεις;

Τις περισσότερες φορές έχει να κάνει με προγραμματισμό τη πρώιμης παιδικής μας ηλικίας. Αν αλλάξουμε τον τρόπο της σκέψης τότε μέσω αυτής της διανοητικής αλλαγής, μπορούμε να κάνουμε την διαφορά ανάμεσα σε μια ζωή ανεκπλήρωτων επιθυμιών ή πραγματικών επιτυχιών. Όλοι έχουμε περιοριστικές πεποιθήσεις. Μπορούμε να ξεπεράσουμε οποιεσδήποτε πεποιθήσεις που μας περιορίζουν.

Οι Παγίδες που απειλούν τις Σχέσεις

Οι παγίδες αυτές δυσχεραίνουν τις σχέσεις μας, καθώς όποια σχέση και αν δημιουργήσουμε, οι παγίδες είναι παρούσες, επαναλαμβάνονται και αποτελούν το κοινό κριτήριο για να την αξιολογήσουμε

Γνωρίστε καλύτερα τις δικές σας παγίδες

Ανακαλύψατε τις παγίδες στις οποίες πέφτετε όταν σκέφτεστε και αντιδράτε; Αυτό είναι μια πολύ καλή αρχή για να προσπαθήσετε να ξεφύγετε από αυτές. Αφού ανακαλύψετε τις παγίδες που σας καταδυναστεύουν, θα πρέπει στη συνέχεια να τις αλλάξετε.

Σίγουρα δεν μπορείτε ποτέ να απαλλαγείτε ολοκληρωτικά από τις παγίδες σας, αλλά θα καταφέρετε να τις αποδυναμώσετε, ειδικά αν σας καταδυναστεύουν την ζωή σας. Ο στόχος είναι να κατανοήσετε τις ανάγκες σας και να εντοπίσετε τους δυσλειτουργικούς τρόπους συμπεριφοράς σας π.χ. αποφυγή, υπερβολικός έλεγχος και επαγρύπνηση και να χτίσετε έναν τρόπο λειτουργίας υγιούς ενηλίκου, ο οποίος θα σας βοηθήσει να έρθετε σε επαφή με τις ανάγκες σας και να βρείτε λειτουργικούς τρόπους να τις καλύψετε.

Η θεραπεία αποτελείται από δύο φάσεις, την φάση εκτίμησης και εκπαίδευσης και την φάση αλλαγής. Ο θεραπευτής χρησιμοποιεί γνωσιακές, συμπεριφορικές και διαπροσωπικές στρατηγικές για να αντικατασταθούν οι δυσπροσαρμοστικοί τρόποι αντιμετώπισης με πιο υγιείς συμπεριφορές.

Κάθε σκέψη, πρόθεση, απόφαση ή πράξη που κάνεις κάθε μέρα δημιουργεί την πραγματικότητά σου.

Διοργάνωση:

Τολμήστε να ανακαλύψετε τον υπέροχο λαμπερό εαυτό σας!